Underlig dag

Helt sjukt.. snön bara vräker ner,
det snöar o snöar o snöar... HUR illa som helst!
Men himla skojj o sitta o glida runt i rondellerna o vända enbart i att ha i handbromsen =)
Men förutom det så är de inge mysigt väder idag..Haha
Var ute en sväng med Jimmy o Daniel igår..
Låt oss sammanfatta kvällen som intressant!
My god!
Jag funderar ibland över nivån på diskussionerna bland folk..hehe
Kanske främst våra då? =)
Ett är bestämt!
Midsommar ska firas på Öland!
Du är inbjuden!
Men bara så du vet, festen sker i Jimmys bil..
Daniel får packningen!
Don't ask?!  Det var dem som bestämde detta..
Jag satt bara där o skrattade lite granna, eller en hel del..
Nej vad säger du sötis?
Lite salt o peppar till drickat månne?

Tjing!


Just det ett varningens finger:
Jag har tydligen skaffat mig en pojkvän, ja du hörde rätt... Väldigt aggressiv dessutom,
( Iallafall enligt glittertjejen! ) så det är nog läge att se opp för honom tror jag nog..
Måste bara komma på vem det är så jag kan göra slut.. Illa detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback