Hej, det är jag som är Kjell!

Hade himla trevligt igår faktiskt,
tanken var väl att man skulle dratt ut på stan o sådär.
Men de blidde till o stanna hemma o glo på sega filmer som "Röd Makt" o lite dåliga serier på tv.
Tur att sällskapet var himla mycket bättre då... =)
För övrigt så är det himla gott att mixa frysta hallon, äpplejuice och blanda i vodka...
Blir himla smarrigt får jag lova.
För övrigt om det inte framgår så är det jag som är Kjell..
Tog mig en tripp med Erik till stan idag, köpte mig en Mascara.
Han köpte sig en Nässpray.
Himla produktivt.
Ibland har man bara flyt och finner exakt det man söker.
Idag var la inte en sådan dag uppenbarligen... Hehe..
Jag vet jag är sjukt hemlig och jag vet jag skriver inte som jag borde och jag vet jag borde inte säga hälften och jag vet jag borde säga den andra hälften, men what the heck?! Är du eller jag som är jag?
För övrigt så ska jag nog amputera hornen snart, hörde att det var ute med djävlar.
Kanske bör satsa på att become an angel, som var ett mål på en To-do-list of mine för ett par år sen.
Det går la sådär iofs.
Några punkter på den från 2004 är uppfyllda nu ändå.
Tur att jag får bocka av några annars hade jag ju vart fast på det jäkla året hela livet.
Måste bara påpeka.
Detta året har börjat så sjukt bra, jag är toknöjd må jag säga!
Förra året slutade å andra sidan himla kalas det med, så det går ju åt rätt håll måste jag erkänna..
Orka sitta fast i depp hela livet.
Det finns ju alltid en himla massa grejjor man aldrig orkar ta tag i, och en himla massa grejjor man ångrar från botten av hjärtat. Men vad kan man göra åt det som är gjort redan då? Nada!
Så egentligen, kan du inte påverka det, skit i det... Det lär ju inte bli bättre av att man grubblar, right?!

Mmm, jag är la snurrig o härlig?

Egentligen orkar jag inte riktigt ha över folk idag,
Hade väl helst av allt legat i soffan o myst hela kvällen lång.
Men det går ju inte, lite social måste jag ju vara ibland.
Vänner är som träd.
De finns överallt.
Men det är inte alla som man vill ha i trädgårn...
Lär nog bli en girls noght out.
Kan bli en hit.
Brukar vara en hit.
Aldrig prövat just denna kombon.
Men för guds skull.
Jag är ju ingen knatte längre (fniss!!!) så man måste kanske vidja sina vyer.

Bejjbi, come and pick me up.
Det är visst läge för semester hörde ja...

Puss på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback