Studentklubb - Valand!

Så sjukt jäkla ovärt!
Och imon är det vfu, de sista tre dagarn =P hihi
Ja alltså inte alla tre på en gång, men ja i rad.
Äh du fattar nog =)
VAr på valand shaka lite ass,
Fick ett samtal av en skum smålänning!
NEJ icke Erik, tyvärr.
hade gärna tatt emot ett samtal från honom =P
Men ngn annan,
och jag vetefan när dogge hade tänkt börja lira alltså....
men det var inte så länge jag var kvar i vilket fall!
En av mina aspar söp sig under bordet innan jag o Max ens hann dit!
Bra eller?
Söp sedan en annan av mina aspar under bordet och hånglade upp henne?!
Ja HAN gjorde det alltså. inte jag =)
Jag piskar dom bara =)
Fick en utmaning...
"få mig att säga aj"  för i helvete pojk, du anar inte vad du gett dig in på =)


Nu ska jag sova,
Hoppas som sagt den söte är där imorgon =)
Wiu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback