Kärlek, vänner och reflektioner

Vet du vad?
To be mean, så funkade det aldrig såhär med Micke.. Jag menar okej, vi bestämde när vi skulle ses o sågs, fine so far so good.
Men, då fick det ju gälla hela helger, nonstop.
Och jag kunde inte träffa någon annan den helgen, inte utan honom iallafall.
Därför blev det till att välja, vännerna eller pojken. Hur kul är det valet då?
 Ibland vill man ju kanske gå ut med tjejerna på lördagskvällen, men ändå gå hem o sova med pojken o gosa lite.... Eller ta en lugn fredag hemma o sen ut med tjejerna på lördan...
Men några sådana alternativ fanns inte. Det var rent av antingen eller. I don't think that I'm cut out for long distance relationsships! Jag vill vara nära. När jag vill =)

Det blev ju någonstans ovärt att åka ner för bara en dag, något som jag visserligen kan förstå. Jag tror det var ganska mycket där det försvann för mig. Att jag var tvungen att välja. Mina vänner betyder något fruktansvärt mycket för mig! Och ibland hade inte vi heller tid att ses förrän på helgen, och att då ha tjejsnack med honom blev också skevt.

Men på ett annat sätt också, nu vet jag itne om jag skall publicera det här bara för det blev lite väl intimt med mig själv här känner jag. Men Micke var kul för stunden om du förstår vad jag menar, fine, jag kan vara seriös med dig, bo med dig etc. Men du var aldrig en person jag såg mig själv bli gammal med. BullShit säger du, du dejtade ju för fan grabben ett jävla bra tag, o flyttade till sthm för honom! Ja sant! Men det betyder inte att jag såg mig själv som gammal med honom, jag såg inte någon framtid i det förhållandet. Varför då ens stanna kvar?! Bra fråga. Jag vet inte, Han är ju snäll och trevlig. Ingen dålig kille alls. Bara inte min drömkille!

Jag tänker inte blanda in Patrik i den här diskussionen faktiskt okej om jag pratar om ett ex som det vart slut med ett bra tag, vars vänner förmodligen inte ens läser den här blggen längre, och som bor i en helt annan del av Sverige.
Men jag tänker inte lägga Patrik på samma bord och jämföra dom. Inte offentligt teminståne. Gör jag det så sker det privat i min hjärna. Och där blir ju ingen skada skedd.

De vet båda vad jag tycker om dem o det får stanna så för tillfället! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback