En hel dag över!

Moahahaha, så hur knäpp är jag då som går upp frivilligt innan klockan 8? ja det kan man ju fråga sig. Prata i telefon är väl alltid najs?! Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det annars. Men igår tex. så gick jag upp innan 12 för ovanlighetens skull när man sover med gossen, och jag fick så ofantligt mycket gjort. När klockan var 17 så hade jag städat hela lägenheten, ätit middag och hade fortfarande hela kvällen på mig att umgås på eller vad jag nu ville göra. Så my god, gå upp i tid är trevligt. Mycket trevligt. Men nu idag har jag ju å andra sidan ingen lägenhet att städa... Det är ju bannemej redan gjort!

Sedan vet du vad jag gjort uttöver det då? Hmmm...? Jag sitter dessutom och lyssna på Bandit, på morrongänget, helt underbart! Jag tycker dom är störtsköna. Sedan är ju frågan vad jag skall fylla min dag med. Lite promenader kanske. Leka "mammaledig" och gå omkring hela dagen. Ooooh, nu vet jag! Jag ska gå o köpa klart mina julklappar idag. O tänk vad gott, 1 december och helt färdig. Ja det hade vart najs. Så kan jag dra till Ikea med pojken till helgen o köpa 3 tvättkorgar faktiskt. en till mig en till Tina o en till honom =) Han är lite dålig på att plocka undan min lilla söt.

Men nu ska jag nog äta frukost! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback