Ovärdigt innehavande?

Faktiskt så är det rätt gött att tvätta, spec när man luktar på den efteråt!! =) Även om jag luktar rätt gott, enligt mig själv om inte annat, så luktar nog tamejfan ren tvätt bättre... Eller ja, annorlunda =) Fan!

Sedan så lyckades jag för övrigt med bedriften att skära upp fingret på brädrosten igår! ca 1 cm djupt och 2 cm långt.. Grattis till mig! Dett var när jag skulle ställa in den i skåpet dessutom, så fråga mig inte HUR jag gjorde, för det kan jag icke svara på. Sedan är jag liten ledsen, för det är en person som säger att jag har ngt som är hennes, which I do not have by the way. Aldrig ens sett det sagda föremålet, och jag blir lite ledsen att folk gåromkring och anklagar andra för jag vet inte vad egentligen, ovärdigt innehavande? Äh fuck that shit!

Nu ska jag ut till min rena tvätt o mangla lite granna.. Sen kan jag ju alltid hoppas att patrik får för sig att komma hit o sova sen!

kram

Kommentarer
Postat av: J

Hehe.. "Ren tvätt luktar bättre än jag".. Jag ska konvertera om det där till en raggningsreplik..



"Hej, du luktar gott.. fast inte lika gott som min rena tvätt. Kom med hem till mig så får du lukta själv!" hm.. undrar om det blir lyckat :P



Sen kan man ju börja jämföra vems kläder som luktar godast efter tvätt, vilket förutsätter att båda parterna tvättar sina kläder.. och vad man ska ha på sig under tiden vet i fan. Jag tror det hela kan leda rätt... ;D

2008-10-21 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback