Den hemliga Fröken Anna

Yo,
nu har man då alltså äntligen slutat för dagen. För jäkla gött faktiskt, det är inte roligt att sitta en timme kvar med sista barnet som går exakt på minuten när förskolan stänger... VARJE DAG! Stackars unge! Nej jag vet inte varför vissa blir föräldrar, och jag kanske inte skall uttala mig. MEN min förhoppning är faktiskt att jag skall kunna gå ner i tid om jag har så små barn. Tjena, ungens veckor på förskolan är långt mycket längre än mina. Och jag är glad när det blir helg.... Ehm Nuff said!

Börjar planera för ett partaj, bara för att byta ämne sådär, plats är hemlig, tid är hemlig, datum är hemlig, tillochmed gästlistan är hemlig. Men om du lyckas pricka rätt så är du välkommen! =)
Tycker det är riktigt roligt att planera sånt faktiskt. Kul att ordna saker som gör andra lyckliga och glada. Visst?!

Nej jag vet inte, jag tror jag skall g¨och laga mat. Jag känner mig sådär lagom anti emot allt nu faktiskt. Trots att jag är rätt glad?! Fuck it, jag orkar inte tänka. Jag tror jag är förkyld.. Godnatt love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback