I´m back

Aight, I´m back in business!
Dags att gå tillbaka till jobbet imorgon.
Har inte direkt så stor koll på vad som är på schemat... men men det ger sig la?! Ska ha samling och hjärtestund? Well, eller så inte? Vem vet?! jag har inte nån koll på det just nu iallafall.

Tror att det får bli något improviserat. Lite upprop, barnen får presentera varann och ev någon lek eller två? Vad tror du om det? Det kan la bli en hit?!

Btw så skall jag bli min lilla systers spanskalärare nu på torsdagar o fredagar varannan vecka =) Kan bli najs! Det går tydligen lite sämre än väntat på spanskalektionerna, så då får storsyrran rycka in och hjälpa till =)

Sketans, suttit här hur länge som helst och letat efter den där förbannade "ecers", tänkte det kunde vara gött o ha emd till jobbet men noooooo den finns ingenstans ingen har ens hört talas om skiten... så går man in på ub, tro att de har den där. men då måste man alltså knalla dit och själv leta reda på den och låna den! Suck! kom igen! Ni jobbar där! HUR SVÅRT kan det vara att lägga den i ett fack reseverat för mig?! Vart finns servicen? Tydligen ingenstans...
Men men men.... Imon har jag iaf med mig pqs, alltid något.... Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback