Lite skryt och mer bakning på G...

Bara för att skryta lite då, så var cupcakesen från igår, VÄLDIGT uppskattade på jobbet idag...
"Dt var de godaste muffins jag ätit i hela mitt liv!"
I dunno, det tar jag som ett riktigt gott betyg..=)

Har ju "bara" jobbat där ett år nu, och de är väldigt glada över att de har en som kan baka i huset. Jag gillar traditionen med fredagsfika, däremot är det ju kul om man rullar på den biten så inte jag bakar jämt, även om det är kul =)
Tur att åtminstone några andra håller med om det... =)

Nu är det nog snart dags igen, tänkte baka några cupcakes till ikväll. Vi ska ha lit spel o chillkväll hos en kompis. Kanske choklad och citron? Lite tigermuffins deluxe?? Ja, vi får se vad som händer här alltså... Eller dubbelchoklad, både vit och mörk? Får klura lite på detta... Återkommer om en stund =)

Puss love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback