Jag har hittat en ny serie...

Hallå eller,
du jag har faktiskt börjat kolla på en ny serie... Eller ok ny o ny, men ny för mig. Pretty little liars.. Jag gillar den, lite lagom läskig sådär mitt på dan, att det kryper lite i magen på mig. Jag skulle ju kunna vara hungrig också. Men jag tror mer på läskig =)

Nej skön serie bara, jag gillar Aria mest för att hon är så söt o väljer en söt dude, äh jag gillar de flesta...Synd bara att det bara gått en säsong av den. SÅ det lär jag la snart ha kollat klart! Får skaffa mig nåt mer sen.

Var ute o tog ett par öl igår med en liten dude med. Det var riktigt trevligt faktiskt. Förväntade mig nästan att jag skulle springa på någon jag inte ville möta... MEN det gjorde tydligen han istället! =) SÅ en trevlig kväll, fick ett himla oväntat avslut. Men hej, alla sätt är bra utan de dåliga? =)

Vi ses kid, glöm inte av att du älskar mig nu! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback