Mer spontan, mindre tänk?

Vill du veta en sak?
Jag sitter och tänker alldeles för mycket... På vad jag borde göra, på vad andra borde göra, på hur det ska gå... Jobbigt!

Men nu är det ändå semester, ska jag då ta tag i livet och faktiskt göra saker inte bara tänka på dom? Ska jag försöka få gjort allt det där jag vill och längtar efter? Eller fortsätta att tänka...
Var ute häromdan, träffade en trevlig liten grabb, skum, men det är väl de flesta... Heheh å andra sidan är jag rätt imponerad över att han satt kvar när vi drog de värsta sidorna ur vår familje eller släkthistoria... Men det var väl inget direkt aktuellt ändå, så det gjorde inte så mycket =)

Annars får jag väl ta chansen helt enkelt och kolla läget lite grann, se vad som händer om jag for once inte tänker. Just do it. Jag hörde att det funkar för vissa, frågan är då är jag vissa? =)

Okej jag tänker fortfarande. Men jag skall försöka bli mer vit i hjärnan spontan allt det där..Vi ses love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback