Helg

Life is...
Idag är det tydligen utgång som gäller. Jag berättar inte vart dock. Du ska ge fan i att följa efter mig =)
Däremot ska jag nog ut med min sköna böna till syster och lite annat gott folk.

Gårdagen spenderades drickandes tre apor. Och det är väl vad man kan säga om sällskapet med kanske, kul hade vi i vilket fall. och midsommar har nu blivit planerad. Vad gäller matinköp osv om inte annat.. Jag undrar bara vad jag skall ta mig för på dagen. Det kanske är läge att åka till Gråbo o få lite massage? Min kära syster är ju nämligen massör. Så det passar ju ganska bra eller?

Jag vet inte, det kanske blir en lugn helg, jag trodde ju i onsdags att det var torsdag och att jag då gjorde upp planer för fredagen. Tji fick jag. Var alltså ute till typ halv 12 i torsdags, o började jobba vid 7 på fredagen =) Smart! Inte direkt. Jag var ju rätt trött på fredagen allså.. tur att man gick hem tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback