Mina fina naglar och jag =)

Goddamnit,
två dar till helg? Yepp, jag var tvungen att kolla.. förra veckan räknade jag tydligen fel! Oops!
Well, imorrron slutar jag 4 sen ska jag ner till stan o shoppaaaaaa! Wicked! Jag vet precis vad jag vill ha =) Måste köpa ett nytt angellack också. Kanke ett blått, ett ljusgrönt, eller kanske ett gult? vem vet kanske slår på stort o tar alla! =)

Idag är jag faktiskt lycklig. I have no reason. Men jag trivs!

Sedan ska jag också göra en rackare till Midsommar. Är lite sugen på en mix av hallon och lime, samt rabarber och kanel. Klassiker, men svingoda! Men då måste jag också förbi en affär som säljer flaskor! Måste ju ha nåt liknande dne från förra året =)


Ey, whatever. Nu ska jag och mina fina naglar sova. Jag ska drömma sött och sen tagga till för helgen. Oh yeah! Love you boo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback