Awesomeness!

Sådärdå, då var det bara en dag kvar innan det är lååååååångledigt. Awesome? Ja kanske lite faktiskt. Inte för att jag inte gillar mitt jobb, för det gör jag. Men ibland så längtar man faktiskt efter att vara ledig. Sova hur länge man vill, sola om man vill, äta glass eller nåt annat heltoväsentligt, men "förbjudet" på  jobbet. Life is =)

Men imorgon klockan 16.00 så checkar jag ut och sen så är det helg. Awesomeness!

Sedan hur planen ser ut är fortfarande okänt faktiskt. Jag skall träffa min kära syster Tina, och sedan skall vi bege oss ner på stan. T en drink eller två, chilla rent allmänt och bara ha det bra. Riktigt längtar! Sedan var det en liten fågel som viskade i mitt öra att herr Axel och herr Oskar kommer ner till Götet. Inte tråkigt. Vi har ju haft kul förr, så varför sikta på något annat denna gång?

Jag laddar för en riktig pripps blå-reklam för att citera en kompis!

Men idag så består planen faktiskt bara av att duscha och sedan ta det ytterst lugnt!

Vi ses imon vännen. Och du föresten, idag var det kalasväder! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback