Chefhelvete!

Life is.... What is life?

Jag blev så förbannat jäkla arg på min chef tidigare idag, jag hade goooooood lust att bara spy galla över henne på Fb och lägga ut både namn och telefnnummer... Men tro fan att det hade kommit tillbaka till mig. Så jäkla inkonsekvent i sitt agerande. Favoriserar hej vilt och kör över medarbetare.. Lägg väl märke till ordet medarbetare, för det är ett ord hon inte riktigt förstått. Förmodligen misstolkat till slav, sopkorg för skitkastning, föremål för nedvärdering.... listan kan göras lång älskling! detta är en fruktansvärt tråkig människa. Jag är riktigt irriterad faktiskt. Nej tack. Nu skall jag sätta mig och skriva klart min förbannade gnäll-lista. Ser fram emot vårt möte. Tack chefen, du gör det så himla kul att jobba när du springer förbi och kläcker ur dig något "trevligt"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback