Världens skiva!

Världens mest galna fest igår tror jag..
För det första i skogarna utanför Jönlöping..
För det andra fri sprit..
För det tredje massa fulla gubbar!!!
Någon snubbe blev uppringd av frun som ville skiljas.
Så han låste in sig i en bur och satt där med den enda nyckeln som finns till låset och vägrade komma ut.
En annan fick tokspader för att någon kallade honom spinkig och bevisade att han inte var det genom att drämma till alla i närheten.
Sedan skulle min vän bege sig därifrån.
Tog väl en konstig väg antagligen, han var ju inte direkt nykter.
Då det plötsligt infinner sig ett staket mitt på "vägen".
Sagt o gjort, han ska klättra över.
Och jag är kvar i luren.
Efter ett par minuters obeskrivbara ljud återkommer han och säger;
"Nej, det gick inte o klättra över, så jag kröp under! Men de andra skulle gå runt och nu vet jag inte vart de är."
Stabilt! =)

Det verkar som om de hade en riktig skiva iallafalla =) Tur det!

Satt hemma hos José en sväng igår, tjöta lite, softa lite, och jag har kommit på att alkoholfri glögg är himla sliskigt, är det samma sak med den alkoholhaltiga? Måste tas reda på!


Och nu hände nånting med texten så den blev stor... Hmm Unda undra vad jag gjorde..
Satt även och klura på vem en viss person som skickat ett "smula-sms" till Josefin är.
Och trot eller ej, jag börjar messa människan, som vägrar tala om vem det är.
Vi misstänker att det kan vara en skummis i hennes klass.
Så vi skickar en kompis till mig att ringa opp o ta reda på detta.
Det visar sig vara en Andreas Karlsson?
Hmm, skumt? Inga klockor ringer...
Efter ytterligare ett par sms, visar det sig vara en kille som sprungit på Josefins syster någonstans, sagt att han kände igen "hennes storasyster" (dvs Josefin) och fått hennes nr.
Fortfarande inga klockor som ringer. Vem exakt är det?
Men nu när vi fått lugna oss lite efter den där otäcka känslan av att det kunde vart freaket, så struntar vi i det för en stund =P
Kanske tar upp ämnet inatt igen? who knows.
Efter en utgång kan man inte alltid lita på sig själv och sitt eget omdöme.
Även om jag oftast kan det! Tssss

Foodtime! Vad sägs om Laxpasta? Ja tack!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback