Besatt

Alltså, det är ganska sjukt, haft den här mojjen i 2 dar eller ngt liknande o redan besatt... jag vill skriva allt... Snacka om att man får rensa här om ett tag...
Fick ett sjukligt sug efter Arraksbollar också... Tänkte lägga in en bildpå dom för er obegåvade männsker som inte vet hur dom ser ut..=) Men ja hitta ingen som såg ut som mina... så ja skippar nog det!

Bläääk, betalade en massa räkningar idag... snacka om B... Plus att av nån anledning så fick jag straffskatt!
Hallå? Vad sjuttan då för? Orka bry sig egentligen, så länge ja får tillbaka kronorna till sommarn....*morra*
Maskimoski också!!

Har för övrigt skaffat mig ett nytt skällsord. Tänker inte tala om hur jag kom fram till det, Men det lyder: Maskimoski! Det är det bästa som finns. Man låter som en  förbannad, jag vet inte riktigt vad, Gnu?  Well, sprid det för vinden. Men glöm inte att jag är upphovsmakare...

Nej nu ska jag la bege mig igen.. Men have it your way så ses vi framöver!!!   Tjio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback