Förvirrat beteende

Haha,
fan va jag skulle vara kryptisk då??!!
Orka sitta o tyda sig själv, hehe
Well, hamnade på Harrys igår, med Henke o Pierre, fan va långa dom är föresten!
Men det var himla trevligt faktiskt.
Skulle träffat Anders, men sprang på Matte istället... så då fick det bli o träffa Matte o den andra Anders istället, men det går la precis lika bra... Då kan man ju planera för nyår lite med..
Fan, jag tappade mitt jäkla busskort!! Tur att man registrerar det, annars får man ju köpa nytt varje månad....tsssss=)
Kan ju vara läge o skaffa plånbok alltså. Men då får man ju ha såna där fula väskor! Usch. Sånt orkar jag inte med.

Nej Nu blir de film o kaffe o ipren, sen ska ja mysa hela natten o hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback