Jag är inte korkad! Jag har bara otur när jag tänker!

Allio,
Hörde att jag skriver för lite..... Hmm själv tycker jag att jag skriver på tok för ofta... I guess that some people wants to know more than they ask about...hmm hmm... Var på en liten shoppingrunda med syrran idag, vi va ute o kolla på jackor för ett tag sen o fick syn på en sjukt snygg jacka från fornarina. Men den kostade väl lite mer än den borde, och jag med mitt excellenta pengasinne tyckte givetvis den var väl värda pengarna... Summan av kardemumman blev att vi/ hon gick hem o tänkte en vecka eller två... sen sa hon:
"Om jag använder den hundra gånger så kostar den bara runt 20 spänn/ gång."  Vilket iofs är sjukt sant!  Hallå hae du köpt en jacka om den kostade 20-30 kr o du bara kunde använda den en gång? Lätt alltså!   Så sagt och gjort, nu hänger jackan i hallen.. hoho! 
Har letat efter en bild på den sabla saken... Men jag begriper mig inte riktigt på det här ännu, så det kommer la opp en bild om några dagar eller så...

Hmm, nu börjar visst nått program på 4:an som låter lite läskigt.. Undra undra vad det kan vara???

Tog mig även en liten fika på stan med en sötnos nyss.. Ganska trevligt faktiskt, sitta o dricka kaffe är ju aldrig fel alltså.. och om det dessutom sker i trevligt sällskap så är det ju defenitivt ett plus eller???  Problemet är väl snarare att jag inte begriper mig på personen över huvudtaget, än att han är otrevlig...tsss. Vilket är bäst?
 Tidigare vintrar har min drog vart att stanna inne mysa o glo på film. Men i år kanske man ska satsa påen lite mer social sysselsättning? Det behöver väl inte betyda att filmen är HELT utesluten men ändå...
Anyway, Caffe Latte -Laktosfri, det är nog min nya drog.. Oh my god, skall skaffa mig en "To-Go" att ha i näven min hela tiden...Om inte annat så för att det blir varmt om handen när det är kallt ute =)
Oh, snackade med nån häromdan... Minns inte ritkigt vem, men mitt minne är la som det är.... I vilket fall, denna person skulle ge en "kärleksvante till sin mormor o morfar.. Är det inte för sött? Två lösa vantar och en vante där bägge kan stoppa in sina händer så man kan hålla varann i hand utan att frysa.. hur sött som helst! Ska köpa en sån till min mor o far med tror jag... eller Farmor o Farfar kanske! När jago min "gubbe" blir gamla vill jag att vi ska bli som dom... Sjukt ironiska o smått elaka hela tiden, men man ser iögonen o hör på sättet de pratar att de älskar varann mest av allt i hela världen..  Me like!

Har även börjat på min julklappslista!  So far:
       * En Gosig Morgonrock
       * En guldväska (yes jag har spanat in en som matchar mina skor! Yes jag är lite patetisk!!)
       * En ny mobiltelefon (för 5e året i ordningen!)
       * En shoppingresa till Spanien, Málaga!
       * En döskalleklocka.... hehe... är jag inte fräckast?!


Ja det var la en hyfsad början iallafalla.. och i år skall jag skriva i vilka affärer de går att finna, och vad de kostar. Och inte godkänna något annat... Soft va?  Möjligtvis lite goa body-butters, en påfyllning av min parfym o nån söt top.. Men thats it =)



Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback