Jävla kidnappning!!

Förbannade jävla busstönt!!!!
Jag slutade idag klockan 17.00 från mitt jobb, klockan 17.07 var jag på hållplatsen för att ta bussen 2 stationer till Östra Sjukhuset... Den kommer och jag hoppar på tillsammans med en snubbe... Så långt allt väl! Men när han ska svänga av mot Östra, så gör han inte det utan på vägen efter, vilket är fel! Så farbrorn brevid mig går fram o frågar vad som händer? Busschauffören kör förbi nästa infart mot Östra med och svänger ut på motorvägen.... Då kommer farbrorn tillbaka o säger att chaufförn sagt att han körde fel, men nu är på väg mot Kville, för att ställa bussen där o åka hem, för han slutar jobbet??!!!! Men på busshelvetet sitter ju 6 personer, varav två är gamla gubbar, nån gammal tanta, en kille som inte snackar svenska, den här farbrorn o ja!!! Farbrorn hade då frågat vad vi ska göra...? Vet du va fanskapet hade svarat??
"Jag ska försöka stanna vid Brunnsbotorget.... OM jag känner för det vill säga...!"

HALLÅ????

Som "TUR" var så stannade bussen där iallafalll, så vi sa till han killen som inte pratade svenska;
"If you dont want to follow the driver back to his garage you better get off now!"
Då tittar han rädd upp på oss o säger; "Is he gonna shoot us?"  O springer av...
Som tur var gick en buss efter nån minut bara till Backaplan... O där hämtade Tina opp mig.

SÅ JÄVLA förbannad jag blev asså... USCH!
Jag hatar griniga gubbar.


Have it your way!


Ja just det... och till råga på allt, tror du inte att jag försov mig i morse, vaknade sådär runt 07.40... sneglar bort emot väckarklockan... Flyger upp ur sängen o hoppar i kläderna o rusar till vagnen för att precis hinna med den som går 07.45!! Hallå eller... Då kom jag ändå för sent för jag började kvart i, men sjukt nöjd med att jag ändå hann med vagnen så jag kom typ 10 min sent bara...hehe...=)
Man får vara glad för det lilla en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Vilket jäkla sätt! Om jag var du skulle jag anmäla händelsen till bussbolaget!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback