London imon kanske??

Shit fick lite creepy sms från ett brittiskt nr för nån timme sen... Riktigt obehagligt.... sen stod det; Jejeje...
Tro fan att jag visste vem det var då!! Carlos den lille fan! Han befinner sig tydligen i London, o det kanske blir så att jag också drar dit över helgen, vem vet... lite brittisk julshopping är ju inte tokfel!?

Oooh, om han bara sagt till i veckan så hade jag kunnat köpa en biljett för 300 spänn istället för 1000! Jäkla surt när lönen kommer på måndag... fast lite cash har man väl... Ajja
Fatta va skojj?!! O Mona som sa att ja skulle ta de lugn i helgen för ja har verkat så slut...tss... Nooooway... inte om jag drar till London kan jag tala om my dear! Shit Pommes Frites o Keso!
Jag blir helt spattig!
Tell me what to do baby.. Jag blir bara knas.. Så ska ja ut en liten runda i afton o fika... o ut en stooor runda imon o bowla.... kommer ja orkar till planet?? hmmm

Det återstår att se de.... =)  kramas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback