Supa Mona under bordet?

Alo,
dags för fredag igen... Är det inte underbart?
Svinskojj o jobba, men ännu roligare o softa. Dom som inte håller med, har inte lärt sig att softa på mitt sätt bara. Har iofs lust o dra med alla på jobbet o köra en riktig after work.  Men jag kan väl i ärlighetens namn säga att jag helst skulle lämna vissa tråkmånsar hemma, hoho.. Men Linda o Mona är ju självskrivna, o Malin kan va med på ett hörn med.. Sedan är det väl lite annat löst folk.. Men men.. I vilket fall, hade vart sjukt skojj o se Mona onykter =) Är nog läge o dra med hela familjen min ut på krogen, o bjuda med henne med familj också.. hihi... Kan bli en hit!
Lets hope att det blir ett redigt kalas i helgen!
Imon tänkte jag faktiskt försöka ta mig iväg på en bowlingafton, Let's say Star Bowling, vart den nu må ligga.. Jag får la ta till vara det där erbjudandet jag fick häromdan..hehe.. Alltid kul med erbjudanden! Sedan kanske erbjudandet i sig självt inte alltid är så himla uppskattat. Men det är en annan femma.
Sedan ska man ju ta sig ner mot stan för en fika med.. Kan bli en hit, kaffe är ju som sagt en drog man kan bli beroende av... Damnit, jag är fast! Det är Mona som har dåligt inflytande över mig, att hon alltid ska se så chockad ut när man säger nej. Då blir man ju tvungen o säga ja!  Inte riktigt logiskt detta! Jäkla Mona! Maskimoski =)  Hoho

Fick spö idag föresten, av en 2-årig ligist... Jag sitter ner o ska ta fram nåt ut skåpet, typ en pärm eller va sjuttan de va. Och han springer fram o hoppar opp på min rygg o kramar om mig. Lite mysigt visst, men satan va ont hans knän gjorde på min rygg alltså!
"Vad gör du?" frågar jag lite halv-irriterat, o gullet svarar: " Men fröken det är ju jag!"   Kan man bli arg då eller?? =) Charmtroll!
Sedan va de nått annat jag bad honom om, typ ställa sitt glas på diskbänken... Då ställer han sig med händerna i sidorna o nästan skriker åt mig: "Men jaaa, du tjatar!"  En liten jäkla 2-åring, dom ska inte kunna sånna saker... Dom har ju knappt lärt sig o prata för sjuttan! Grym söt iallafall, en sån ska jag ha själv! Eller så adopterar jag honom! hoho.. sorry!

Satt o tjuvlyssna på en tjej på väg hem från jobbet för övrigt, hon satt o prata i telefon med en kompis antar jag om nån snubbe;
"Vadå bara för att jag har en sån här Henry Floyd-jacka är jag väl ingen snobb...!?" *tysnad*
"Jo, jag vet att jag har Fornarina o såna där jävla Blahnik-skor o att mamma betalar...!" *tystnad igen*
"Men det gör ju för fan hans mamma med!"

Hehe, sjukt kul att lyssna på folk.. trist bara att man glömmer 90% av det...
Det bästa är ju dock när man kommer in mitt i en diskuss som man missuppfattar till något helt annat!
Hehe, på tal om missuppfattningar så finns det ju rätt gott om dom i lilla ligan med...Tsss.... 
De flesta anspelar väl på sex kanske, men å andra sidan gör det så jäkla mycket?? Sex är ju kul!
Iallafall om det görs på rätt sätt... haha..  Nej nu är det nog dags o göra nåt annat, typ sova!
Jag verkar nog lite trött tycker jag.

För imon, då måste jag ju vara förberedd... ehm.. Filmdags på dagis, yeah! Det blir nog Superhjältarna!  Asså, den där filmen "hopp" som kommer innnan, eller iallafall finns med på dvd:n, det är ju det bästa som producerats av människor alltså!

Godnatt! Hoppas er natt blir lika bra som jag hoppas!   Puss på novsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback