Underligt samtal!

Hade gått o lagt mig igårkväl efter att ja o syrran hade en lite go tvkväll med pilates... hehe.
Var precis på väg o somna, när jag hör min mobil ringa, med min systers ringsignal. Hon har en speciell med hennes röst som vi spelat in för övrigt. O jag kan ju säga att jag blev minst sagt förvånad, iomed att hon har sitt rum kanske 5 meter bort, och vi precis sagt godnatt...
Summan av kardemumman är att jag svarar och hör henne gny i andra änden; 
- Anna kan du komma o hjälpa mig?
- Med vadå? är mitt självklara svar, i tron att hon vill ha ett glas vatten eller nåt o är för slapp o hämta själv.
- Jag sitter fast med handen under sängen o kan inte komma loss!!!

Så ja hoppar opp ur sänge o traskar bort, o tro fan att hon sitter fast med! Mellan sängen o väggen i nån slags jag vet inte, "sängställning" på nått vänster så hade hennes armband fastnat där när hon plocka opp nåt under sängen. Hon hade tydligen försökt putta ut sängen från väggen med för att ta loss sig med den andra handen men inte lyckats... Sjukt roligt ändå..  Min syster är knepig som få=) I love her!

Kom nyss på att i lördags morse när jag vaknade såg jag att jag hade ett sms;
Hej, du är singel, jag är singel... så jag tänkte vi skulle dejta lite?!


Aldrig fel o va rakt på sak eller?? ehm...     krampåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback