En helt underbar helg!

Hahaha,
vilken jävla helg alltså! Helt totally galet!! smiley
Jag säger bara att Way out West är en bra idé!
En nybildad tradition! En älskling! I lööööv it! Galet!
Såg the Hives, the Ark, Teddybears STHM, massa jäkla skit!
Hur kul som helst..
Hela slottskogen var tokfull av goa glada människor som shaka ass!
Riktigt bra! Var där nästa år I tell you!
Axel o Oskar från sthm kom ju ner med.. Detta är en liten rolig historia;
Vi möttes på mallis för ja 7 år sen drygt, år 2000 alltså.
Sedan snackar vi väl telefon o sådär ett tag.
Vi var ju lika gamla, alltid kul med sånt! Men tappar sen kontakten...
Snacka om otur alltså.
Men så kommer
facebook som en liten räddande ängel,
ty vad skådar mitt norra öga när jag är ute och kikar runt på mina vänners vänner. Jo, Axel, denna gosse från Mallorca som jag inte sett på 100 år!
Jag skickar iväg ett mess, och det visar sig att gossarna skall ner till Göteborg på Way out West! Så klockrent! Så otippat! Så svinkul! Nu har denna helgen då vart... Och jag är helt stum av förundran! Dock har jag lite ångest!

Ja men alltså, wow, helt galet!! Jag är stum som sagt, och nu är det bakfyllefilm för hela slanten.
Dukes of Hazzard, Wedding Crashers, och lite annat smått o gott..

Älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback