En främling på en vagn...

Tja fick en flipp häromdan... Var astrött o satt o halvsov på vagnen hem från vfun... Så stannar vi vid hagakyrkan o jag kikar in i vagnen på andra spåret... Då glor en kille som ser för jävla förbannad ut på mig o jag var för alldeles för trött för o titta bort.. Så vi bara stirrar på varann, och det blir så sjukt komiskt att jag börjar asgarva.. Då börjar den fan också flina o morsar lite sådär käckt! Klockrent.. Undra undra vem det var... men han log ju iallafalla =)

Då är ju frågan;
Ska jag göra en teckning av honom? Publicera den på nätet? Göra en hemsida? Verka alldeles desperat? O så kanske vi finner varann o lver lyckliga ever after?!

Nej det har jag verkligen inte lust med... Jag är störd, men inte så störd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback