Lite nyårsförberedelser..

Så var ytterligare ett år till ända.. Andra nyåret som jag bloggar nu, lite spännande ändå...Ett helt år av mitt liv finns nerklottrat i form av mina förvirrade tankar. Otäckt nästan =) Och det är ändå ganska många som läser regelbundet.. Dock inte lika många som klottrar ngt stört, men det får jag la stå ut med. Märker allt lite här o var att mina vännerläst om mig, för de kommer med små antydningar om saker jag inte yttrat med ord till någon, enbart skrivit ner i text. HAH, got ya! Men för all del, det är ju därför jag skriver I guess. För o slippa prata....hahaha, eller ngt =)

Var på systemet idag, nyss faktiskt med min söta syster. Himla mycket folk måste jag erkänna, o jag som var så grymt ofräsch, mums! Tro att jag springer på en jag "känner" då... Gissa vem! Sjukt otippat... Inte träffat på flera år faktiskt. Med flit? =P Nej, så hemsk är jag väl inte, eller? =P Anyhow, Collby! U got it, den lille fan. Vetekatten om han bor här i krokarna eller ej, men tänk om. Stalkers har jag väl så det räcker?? Haha, jag är så sjukt självgod. Har jag hört. Och inte hjälper detnär en av mina bästa vänner säger; "Men Anna, du får vem du vill! Alla som träffar dig blir kära i dig..." Jaha? Vad synd att det inte stämmer på riktigt alla då. Jag vet iallafall en jag skulle tycka om om han tyckte om mig. Men det gör han väl inte heller.

För övrigt har jag en liten tanke, hur skall man beskriva mitt problem när jag skriver? För jag har nämligen en tendens att skriva itne istället för inte. Samt börja med två stora BOkstäver i början av en mening. Jobbigt. Borde ju ändå lärt mig vid det här slaget. samt, vänster lillfinger använder jag knappt alls. Höger har jag börjat använda till enter osv nu... Han är ganska duktig lillen =)

Ääh jag vet inte vad jag ska skriva riktigt?! Det är fest på nyår iaf.. Om du kännerdig utanför o inte har några vänner kan du dyka opp här. Det blir nog himla mys faktiskt. INTE lika stort som förra gången hoppas jag. Men men, känner jag mina vänner så dyker fler än planerat upp as always! Förra året hade jag riktigt roligt. I år blir vi två fler kring matbordet, dessutom inte bara flickor. Lite oväntat. De sk pojkvännerna skall vara med också.  Fan =) Sedan blir det lite mordgåtor och massa spel o så skall gästerna komma sen. Vi får se hur detta slutar alltså, spännande spännande... Mmmm, är lite nojjig för maten bara. Förrätten är bokad, efterrätten med. Men huvudrätten? Ooops, not a clue. Sedan att det inte är jag som ordnar festen hemma hos mig känns också lite skumt. Aldrig hänt tror jag. Hade ju en sån där underbar hemtenta som skulle in igår, så jag kände på ngt vänster att jag int riktigt engagerat mig i nyår alls, var inte säker på var eller ens om jag skulle fira detta "event". Men nu blev det alltså middag med efterföljande fest. Vem bor störst var frågan? Jo det var jag. Vart blir festen? Jo, den blev hos mig. Fan. Men då får de städa... Jag är trött. Hade hellre haft festen ngn annanstans ju...

Shit happens, en gång om året kan jag vara snäll. Men inte mer än så. Vill ju inte pajja mitt rykte, ehm.... =)

puss!

Kommentarer
Postat av: Träsk

Proppmätt jul i efterskott o himla najs sprillans nytt år i förskott! Och du behöver inte oroa dig, jag tycker om dig! =P går ju inte annat när du plitar ner så mkt textkrummelurer så flitigt! Sen tycker jag alla dessa personer som läser borde kommentera mera! Ordet är fritt, it's the internets!

2007-12-29 @ 23:56:55
Postat av: Anna!

Jamen eller hur, bara smyga runt o låtsas som ingenting o så sitter de där med en massa insideinfo som jag inte har en aning om att de vet.. =P Eller så har de läst mina arga inlägg o alla tror de handlar om dem... Ja, det är inte lätt att vara folk till lags när man inte vet vem det är man har som läsare?

Postat av: Träsk

Fast o andra sidan får du alltid nått att prata om på olika tillställningar då alla kommer fram o tisslar o tasslar om diverse kommentarer! Inte helt dumt det heller! Du har det gott ställt!

2007-12-30 @ 13:47:59
Postat av: Anna*

På vad sätt är det gott??? Hur menar du? =)

2007-12-30 @ 13:58:35
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Träsk

Ah beror ju på om man vill att alla ska komma upp o prata med en. Om inte så är det inte så gott.. =P nu är jag lite på lyran så kanske ska natta!

2007-12-31 @ 04:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback