Planer planer dessa planer...

Ok, en dag kvar för denna "terminen" det är 2 timmar på torsdagen.. Så kan det gå sedan är det jul... Jäää... Fast nu imon ska jag jobba igen, o samma på fredag. Min lilla pluttis är där dessutom.. hoho.. Det var anledningen till att jag tackade jag föresten =) Love that kid!

Funderar på att göra lussekatter kanske. Har suttit i flera dagar o surat för att jag inte har mjölk hemma, så jag måste gå o handla! Goddamn, jäkla Tina, köper aldrig mjölk så nu måste jag göra det själv. Annars blir kesellan gammal o då kan jag absolut inte göra lussekatter... Så jäkla typiskt. Borde väl köpa smör när jag ändå är där. Det är väl illa? jag är för lat för att gå o handla, men träna orkar jag med? Ehm.... Men normal har jag inte påstått att jag var..

Sitter o tjötar med en vän angående, både jul o nyår iofs men även, resor utomlands, långa sådana. Shit vad jag skulle vilja dra iväg någonstans. Snackade faktiskt med en gammal resekompis som vart där nere o härjat. Han tipsa mig om östkusten, lite snorkling lite fest lite sol o sånt där.. Surfa kanske kunde vara ngt för mig?? Vad tror du?? =) Kita lite? Mmm... Jag tror jag hade sett bra ut i rufsigt hår...*asg* Kan nog blir något det där!



OBS!!! För övrigt, Pepparkakor är inte gott utan glögg, för jäkla torrt alltså!   Ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback