A girl can always make a wish!

Jag vet jag är så himla dålig på att uppdatera.
Skjut mig inte?!! Snälla?
Jag är lite snäll trots allt!
Fick mail från min söta Sara föresten, fniss!
Tjejsnack fungerar tydligen över mail också,
inte riktigt lika snabb respons som live, men det går! =)
Hmm, fick en fundering nu iofs..
Var det DENNA helgen Erika skulle komma hem?!
Isåfall måste man ju bara ses...
Så himla längesen!
Så sjukt mycket planer
Blidde tydligen inte så iofs,
snackade med den söta alldeles nyss....
Men men vi gjorde däremot opp storslagna planer för sommaren!
Det ska börjas i tid sweety!
Vad sägs om London, Málaga eller varför inte någon annan intressant storstad?
Sommarjobba lite, festa, shoppa o åka hem med lika mycket man kom dit med...
Plus en massa i klädväg förståss!
Det är så himla skojj att göra planer.
Jag vet att hälften av planerna för förra sommaren inte blev av..
Men what the heck...
Man kan inte lyckas med allt.
Plus att vi hade faktiskt inte ens tid att genomföra det vi tänkte...
Det räcker inte till.
Tiden är för knapp..
Särskilt om man är ett par stycken med olika vänner som man skall kunna passa in i ett hektiskt schema.
Let's just hope that this plan blir av...

A girl can always make a wish, right?

Nu tänkte jag iofs se vad som händer i afton,
Är ju som sagt ledig imorgon,
och det vore ju himla synd om man inte passade på att njuta lite av lediheten!


Föresten på Måndag ska jag hälsa på hos min VFU-plats.. Spännande va? =)


Tjio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback