Då var det dags igen....

Time att tvätta igen..
Och det är ju inget litet berg som samlats alltså.. Av någon anledning missade vi vår tvätt-tid förra helgen. Tvinga mig nu inte tänka efter varför alltså! Anyhow, saken är ett faktum och det behövdes nog tvättas ordentligt förra veckan redan..haha.. Illa! Men det var ganska kul nu när vi sorterade tvätten. Jag hittade nämligen två tröjor som jag inte sett på evigheter o glömt att jag ägde! Då är det illa va? Problemet med att ha för mycket kläder antar jag?! Men vad ska jag göra? Jag handlar inte kläder så ofta ändå, vet ju dom som handlar mer än vad jag gör. Men om jag hittar något jag vill ha så är det la tillåtet o köpa det? Hmm.. Visst, "tänk på barnen i Biafra!!" Men hade de kunnat köpa vad de velat, TRO att de gjort det då.

Dagens I-landsproblem;
Jag har för mycket kläder så de får inte plats i garderoben!


To be updated....

Anyhow.. Det tog sin lilla tid men nu är alla våra kläder rena igen, wiie! Exklusive de plagg vi hade på oss under själva tvättningen då.. Det är ett dilemma, man tvättar ju för att allt ska bli rent right?! Men det man har på sig blir aldrig rent, så hur löser man det? Byter man kläder eller? Men då blir ju de skitna, o behåller man samma så blir ju inte allt rent.. Stört!
Glor även lite på "Italian Job", dom är i Venedig o härjar, hehe.. Det var jag med en gång i tiden, var även sk. guide där under min korta sejour som reseledare... Hehe, det var mycket dumheter på den resan. Jag vet även en person som inte har en aning om allt skvaller jag har i min ägo. Frågan är när jag skall släppa ut mina små "vildar"!?

Jag
kommer att sluta som en citron!

Kommentarer
Postat av: Eric

dumheter? tror jag jag missa allt sånt :-P

2007-02-19 @ 22:26:35
Postat av: Anna

Mycket möjligt bejjbi.. Du hade ju flickvän på den tiden o va ganska soft... Det fanns ju dom som va värre och det var inte jag!!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback