Alex är en riktig man....

Lördagens började ju himla trevligt iallafalla, glida omkring på gatorna i en igloo är ingenting man gör varje dag.. Oerhört spännande faktiskt. När jag väl kom hem sen så åt jag lite mat, och blev himla sömnig, så jag la mig o sov ett tag, fast det gick la sådär.. Telefonen ringde så gott som hela tiden men jag fick iallafall sovit nån kvart.. Sedan efter 15 någon gång så satte jag igång med att plocka ut fotografier som jag skulle matcha in i collaget.. Fick ihop så sjukt mycket kort alltså! Har ju firat i stort sett varje semester med dom, ALLTID.. Började ju 87 i Italien, och sedan har det rullat på... Fick väl ihop ett litet paket där till slut. "Från Knatte till Vuxen"! Grymt var ordet! Det var la lite segt till en början, men sen släppte folk loss! Oh my God! Alex fick en sång, kanske lägger opp en kopia av den senare.. Grymt bra! "Alex är en riktig man, han gillar bilar, brudar bärs, o jobbar med köttfärs...!" Så klockrent! Ibland blir jag imponerad av ungdomarna... Tssss.. Somnade väl framåt småtimmarna.. I Jockes säng, det lilla pyret har ju skaffat sig en dubbelsäng, i sitt pytterum! Så nu är i stort sett hela golvet madrasserat... Haha.. Spännande lösning. Det roliga är, hur stor han är blir, hur lång han än är kommer han alltid vad mina lilla Jockepock.. Lilla pluttisen, även om han nu är är ett huvud längre än vad jag är =) O idag när vi vaknade alihop o stt i köket o diskuterade kvällen. Familjen Taikon is the shit!!  Det finns nog ingen familj som är bättre än vår =)

Fick på tal om ngt helt annat, ett vinterställ av mor o far idag.. Himla tjusigt faktiskt, OCH välbehövt! Imon ska jag ta mig in mot Åhlens o köpa mig ett par dojjer med var tanken!
No more winter please?!

Dags o sova nart kanske? Ska ju upp och vara skolflicka imon, Hoho..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att ha fest för folk som man har känt hela livet!

...och långkalsongerna behövs nu, nu är isvintern kommit till Sverige! *brr*

2007-01-23 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback