Årets chock!

Vill du veta det överdjävliga?!
Min bror ska ha barn...
Grattis va kul tänker ni?!
Nej inte ett dugg tänker jag.
Ungen kommer säkert bli görsöt.
Och söta ungar är ju alltid najs.
Men, hur länge har de vart tillsammans då?
Hallå eller?!!
Jag har faktiskt ingen aning alls..
De träffades förra sommaren?
Suck!
Och nu ska de gifta sig i sommar?!
Tydligen!
Detta var vad jag fick höra igår då.
Och de försökte ihärdigt försöka övertyga mig om att detta är sant!
Själv är jag sjukt kritisk som ni kanske förstår!
Absolut, vill han det här, då stöttar jag honom,
Men personligen tycker jag det är idiotiskt!
Tjejen är dessutom ja vad är hon 19 år gammal
HUR KUL KAN DET VARA ATT SKAFFA BARN VID 19????
Nej jag blir irriterad alltså...

Jag vetefan hur det här kommer att sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback