Dags att skryta lite?!

Fniss,
pratade med Joel förut...
Jag träffade han o hans vänner på Noon i lördags efter sittningen.
Och hans kompis hade tydligen vart ett fan av mig...=)
Men eftersom, ja jag kanske inte är helt oflirtig av mig, jag matat tex John och Kivi med is..
(Don't ask!!)
Så hade han kompis fått uppfattningen att jag och John var ett par.
Så när Joel och han hade kommit hem på natten så hade han frågat om det var så...
Och när då Joel säger att det inte är så, eftersom det ju inte är så, hade killen tydligen hållt sig för ögonen o sagt;
"Neeeeeeeeeeeeej, men jag trodde ju det! Fan Joel att du inte sa något till mig!!!"
Vilket jag personligen tyckte va himla kul =)
Wiu, Nu är mitt skryt slut!
Tack och hej.
Nu ska jag lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback