Galenskaparna och lite vidskeplighet =)

Så himla typiskt..
Först tjötar jag med Erik förra veckan, då har hans dieselpump till bilen totalpajjat..
Så då sitter vi o sjunger den sången i telefon ett tag..;
"Det är vattenpumpen, Gerd. Det är vattenpumpen, Gerd... Det är vattenpumpen som har slutat gå.. Inte ska vår vackra värld.. Rasa samman lilla Gerd, för en vattenpump det måste du förstååååååå.. osv"

Det att det var fel slags pump får man väl skylla på nån för, men det går ju att byta ut =) Samma antal av, ja vad det nu heter då? Vi kör klappningar på dagis.. Och stackars Karl får bara 1 medan Karolina får 4... Livet är hårt alltså!
Anyhow, sedan läste jag ett inlägg på
"Kuk Elin Stockholm":s (för övrigt döpte hon själv sig så i min telefonbok när jag redan hade en Elin där!!!) blogg om Galenskaparna, och får man så många hintar på så kort tid, så faller jag för grupptrycket! Nu ska här lyssnas på Galenskaparna idag! No shit sherlock!
Hoppas hoppas hoppas, jag får vad jag vill nu i dagarna.
Jag skall med iver invänta alla likadana klockslag! Dvs 11.11, 22.22 och 00.00. För en gång sa ett pucko till mig att man fårönska sig något om man råkade se på klockan just då.
Och varför inte?! jag kan behöva lite tur emellanåt =)

Puss på novsen!

Kommentarer
Postat av: Kuk-Elin

haha! Nu när du säger det så! Kuk Elin. Ville jag inte skriva Kul-elin men var full? Hmm. Men jag minns i varje fall att vi var hos Robin i Uppsala på fest då... eller? :)
PS. Galenskaparna rules. hihi

Postat av: Anna!

Heheh, jag vetekatten alltsåå =) Men sjukt roligt är det varje gång någon bläddrar förbi o undrar vem kuk-elin är =) Lite ovanligt namn kanske =)

2007-05-24 @ 18:25:10
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback