Mi amor!

Oooh, detta är big news, jag har en stalker... Det är väl iofs inte DET som är det nya, men nu har jag blitt dödshotad också... helt galet.. Här sitter jag, en helt vanlig liten söt o snäll flicka o får mordhot! Eller ja, det är väl inte heller helt nytt, ni som vart med ett tag har nog hört talas om varbergresan? OH MY GOD! Den är jag glad att jag överlevde... Dropkicks, stulna mobiler, och galna skogstroll! Ja herregud, det var en resa....Hahahaha

Ooooh, jag har min totally crazy partymix... Jag kan inte sitta o gnälla när jag har den... Det är ju faktiskt så att lite mordhot då o då förhöjer spänningen i livet! Jag menar, hur många gpnger har DU blitt mordhotad... Just det! Min lilla pluttissyrra har dessutom fått en spricka i benet! Så hon hoppar omkring på kryckor. Fast hon är så jäkla stolt över det, hon har skaffat sig ett litet entourage som hon utnyttjar. Jag tror att jag o Tina gjort ett bra jobb med henne. De kallar oss små bitchar, men goddamn, Jasmine är nog tamejfan Fulländad alltså!

Den lilla söta kom in i tonåren samtidigt som jag, och defenitivt när Tina gjorde det alltså... Där har hon var sen dess, bör tilläggas att hon inte blir tonåring förrän nästa år.... Galet! Vi har klätt henne som oss ett bra tag, hon har nog mer skor än jag har nu dessutom. Så att kalla henne för ngt annat än ytterligare en medlem i vårt crew är o ljuga! Ok, hon har inte blodet.. Men hon har hjärtat, vilket faktiskt är vad som räknas! Du gifter dig inte med din släkt, du gifter dig med den som fångar ditt hjärta, och han blir din familj, no?

Nu ska jag få massage av Tina! I love you syster yster!! Älsklingar! Båda mina älsklingar sover här inatt! Vilken lycka!

Kommentarer
Postat av: Träsk

Håll ryggen mot väggen, sov med lampan tänd, byt lås på dörren, etc. You know the drill. Det finns ett kontrakt på dig i stan... Be afraid.
.
Sen tycker jag du ska låta nån valfri syster få skriva några väl valda ord i bloggen. Spice it up a notch! Medans tid fortfarande finns!

2007-11-19 @ 02:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback