Why not, vi kör en till =)

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Hahah, Jo det gör jag!
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Multivitamintablett, och alla frukter som fanns i hela världen för mamma ville inte att jag skulle ha vitaminbrist =)
Vad åt du senast?
Middag!
Har du fått någon komplimang i dag?
Ja, att jag är världens sötaste!
Har du varit med i en rättegång?
Jag som är så snäll...
Är du polare med grannarna?
Njae, men jag känner la några. o grabbarna på våning 3 är rätt fina =)
Vilket språk pratar din mamma?
Svenska och finska som ett litet barn
Vilka länder har du bott i?
Sweden, Spain?
Senaste piercingen?
Senaste? Naveln, men det var ju längesen förståss...
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
Var riktigt längesen.. Minns inte
Gay?
Glad? Oja!
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Däckat som i somnat? jo jag har inte för vana o vara vaken dygnet runt.
Har du något husdjur?
Skulle vara Tina då =)
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej?
Har du varit på stranden?
En gång =)
Minns du din/dina musiklärares namn?
Hm, nej?
Hur bra är din syn?
Jag är inte blind iaf!
Har du varit på ett party?
Aldrig i livet.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i livet? Självmordsbenägen eller?
Har du varit utomlands?
Det tror jag nog =)
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Hmm, brorsans?
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Njae, men sjukt förvånade!
Var är dina syskon just nu?
Min syster i soffan, o det är nog de andra med,... någonstans!
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Underbar..
Vem ringde dig senast?
Tina
Vilken tid gick du upp i morse?
Vaknade tokpigg kl 7, skumt!
Vad ska du göra i helgen?
Ingenting hoppas jag, bowla med familjen?
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
"yes I will" hahahhaa
När var du riktigt sjuk senast?
Riktigt sjuk? Note inte hänt sen jag var barn?
När såg du en kändis senast? Vem var det?
En av de unga söta i Ifk, i helgen..
Vad finns i din bakficka?
Brukar inte ha bakfickor!
Har du färgade linser?
Ja, men inte just nu..
Vad gjorde du klockan två i natt?
Sov som en gris =)
Vad är det första du gör på morgonen?
Sörjer att jag inte fått sova längre!
Vad ska du göra efter det här?
Mörda min förbannade syster som tar mina kläder?

Kommentarer
Postat av: Träsk

Jag har snart tillräckligt med kött på benen att sno din identitet. 2 listor till och det är biff.

Undrar bara... du heter Anna och har ett syskon som heter Anna?

Haha såg du att jag är känd på tjuvlyssnat numer också? =P

PS. jag pratar bättre finska än din mamma.

2007-11-26 @ 23:42:31
Postat av: Björn

Listor är ju alltid trevligt..
5-3 igår. Underbart bra match.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback