godnatt

okok, längesen man fyllebloggade nu...
Illa illa...
Spelade ett spel hemma hos Jenny; våghals!
Grymt roligt, men jag var tvungen att skicka ett sms med texten: jag vill vara mer än vänner....
Skickade till en kille som ordnar fester, hej har knappt träffat killen, men tro fan att aset ringt mig hela kvällen...
Ringde mig faktiskt alldeles nyss.
Sucka!
Men vad gör man??
Jag hade faktiskt sjukligt roligt idag.
Och sällskapet på slutet va nog bäst =P


För övrigt var söta lilla Linda otroligt onykter!
Gav henne 3 "drinkar" som hon inte kunde skillja från vatten!
Då är det illa må jag lova!
För övrigt igen så har jag fått hicka.
Seriöst, hicka?!
inte hänt på hundra år.....



Nej nu ska jag sova. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Träsk

haha jess, en fylleblogg! som jag väntat. :P

2007-10-07 @ 12:48:28
Postat av: Anna*

Ändrat lite ser du??? =P
För övrigt.. Det var en ganska lugn fylleblogg.. du får uppmana mig till att skriva en värre sådan om 2 veckor =P

Postat av: Träsk

Jag har aldrig fyllekommenterat... besviken? =| Det brukar dock inte stå högst på "vill göra"-listan när man kommer hem däng i huvet... PS. Jag tycker du ska skriva en värre fylleblogg om typ 2 veckor.

2007-10-07 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback