Is this for real?

Det känns som om jag aldrig sover,
jag menar igår,
Vad blev det då?
Knappt 4-5 h?
Inatt,
Vad blev det då?
hmm
bara några timmar då med.
Helt galet.
Men men
Inatt
den som kommer alltså..
Då jäklar.
Jag skall inte göra någonting ikväll
Bara hem och sova direkt efter vfu:n
Jaaaaa,
jag missade förra veckan,
konstigt va?
Jag är helt fucked up at the moment!
Men
Jag kan ju alltid försöka bli lite mer att jag lyssnar på min kropp?


Känner för övrigt på mig att den dag jag dör kommer jag att bli påkörd av en spårvagn!
Hur tror du att du kommer dö?? =P

Kommentarer
Postat av: Träsk

Sover du?

Jag kommer dö av ett för kraftfullt skrattanfall på ålderns höst.

2007-10-27 @ 19:14:15
Postat av: Lilla Spöket

Jag drömde om det när jag var runt 12 - jag kommer att bli påkörd av en rostig motorcykel med sidovagn. Av någon anledning har jag en rosa frottémorgonrock på mig. Det skall bli intressant att se om det verkligen slutar så!

I morgon åker jag på semester till Turkiet, ses igen om en vecka! Hoppas att det ordnar sig med sömnen så länge! Kraam!

Postat av: Träsk

IFK INLÄGG NU! KOM IGEN! GULD GULD GULD!

2007-10-28 @ 22:58:46
Postat av: Anna*

Hehe rosa morgonrock? say what??? Lite mer detaljerat än min "framtid" kanske =P

Och jag kommer att uppdatera, har bara inte haft tid, så jäkla stressad du är!! Du kan la uppdatera själv?? =P

2007-10-29 @ 18:23:08
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback