High life!

I know, time flies, helt galet faktiskt. Var i Finland i veckan. Riktigt underligt. Eftersom den person som alltid fått mig att längta till Finland var den som saknades. Riktigt underligt. Vinka hejdå till henne och se henne försvinna. Jag vet inte. men det var mysigt att få säga hejdå. Att visa den respekten som hon förtjänar. Det är inte lätt när mer än halva familjen bor i Sverige, att få alla att kunna åka samtidigt. Men det svåraste, det var nog ändå att se alla bryta samman. Tappa allt. Bara försvinna i en strid ström av tårar. Speciellt Mamma... Min lilla söta Mamma!

Men vi gick alla tillbaka till hotellrummet sen, och de "gamla" korkade upp flaskor med vin, så satt vi där o tjötade allihopa =)

Men det bästa var nog ändå att komma hem o få träffa den söta igen. Det var bara konstigt att inte sova med honom. Utan i samma säng som Jessica, dubbelsäng visserligen men ändå. Krypa upp o gosa med henne kanske inte var det jag tänkte mig =) Och det hade förmodligen inte vart så uppskattat heller... hahhaa, what do I know!?

Bara vara, sånt gillar jag! Igår hade vi en liten myskväll också. Lagade mat och kikade på Doobedoo o myste i soffan. Alldeles lagom perfekt! Sedan ringer Tina o frågar om vi ska med ut o ta en öl på stan. Patrik säger shoot jag är på allt! Ja det låter ju jävligt betryggande älskling!?! Men ut går vi, o Memme följer med minsann! Najs, är påväg till bishop arms när vi kommer på, fan halta lottas ligger ju närmare alltså.. Så vi hoppar på redbergsplatsen och går dit istället.. Väl inne på Haltas händer det grejer vill jag lova. Oh my. Kvarterskrog = Desperadoragg! Men överlag hade vi rätt trevligt.
Ända till fuckface ringde! Det pajjade iallafall min kväll! Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback