Dagens kommentar!

Alright,


"Postat av: Stina

Så många kategorier på denna blogg men ingen om sex, antingen är bloggaren ifråga feg eller jäkligt trist.

2008-09-01 @ 05:32:22 '"


Japps, man kan väl säga att jag är uteslutande iallafall. Varför ska jag välja att skriva om sex? Personligen tycker jag det gör sig bättre liveän via någon efterkonstruktion via text? Nej tack! Jag har hellre sex än skriver om det. Sedan får du tycka vad du vill Stina, det är inte direkt viktigt för mig. Men om du googlar lite på sex kanske du kommer till sidor som är mer vad du söker än vad min blogg någonsin kommer bli?!

SUCK!

För övrigt börjar skolan o nollningen idag =)

Kommentarer
Postat av: mumari

Vilken kommentar! Är det någon du känner??



Man kanske inte vill dela med sig om allt i privatlivet! ;D



Kom gärna till mig och rösta på helgens bild :o)

www.mumari.se/2008/september/rosta.aspx

2008-09-01 @ 09:16:42
URL: http://mumari.se/
Postat av: J

Ett tragikomiskt inlägg.



Hur kan "Stina" få så mycket plats på din blogg? :P Å andra sidan var det ju faktiskt rätt kul att få ta del av hennes kommentar!



Jag tror att hon lider av någon form av sex-komplex -- eller så är hon helt enkelt bara kär i dig och därför nyfiken på hur du har det på den fronten.



Snälla Anna, bespara oss sex-kategorin. Det finns många andra bloggar att läsa om man nu tvunget måste ta del av andra människors sexliv.



Tack! :)

2008-09-01 @ 20:35:25
Postat av: Anna*

Mumari: Nej jag tror inte jag känner någon Stina... i vilket fall har jag inte lust att dela den delen av mitt liv med någon annan förutom den som är inblandad =) Tycker det är vår egna lilla bizniz!



J: Well, ibland får någon mig att bli lagom irriterad. Denna var en av de personer som lyckats! =) Känner du dig "mobbad"? =) Du har väl också fått ett tillägnat dig?

2008-09-02 @ 16:37:05
Postat av: Träsk

Jag har fått tusentals tillägnade!

2008-09-02 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback