Soffan blir ett äventyr...

Har köpt massa med tyg nu faktiskt för flera hundra pengar... Galet att lite tyg ska kosta så va... o inte ens färdiga kläder =P Nej jag ska sy ett överdrag till min säng... Min gamla säng, täntke softa till den som soffa! Vill ha en man kan ligga i, vad passar bättre än en säng då?! Eller hur! Så det ska jag hem till mamma o fixa idag var det tänkt.

Sedan har ajg även köpt ett lite mer blommigt tyg som jag skall kl ä om en stol med... Får se hur det går med det där.
Sy är en sak, klä om en annan... HJÄLP! Men P har önskat färger till stolen, så ja hoppas att han blir nöjd =) Däremot gick jag inte riktigt med på en "kaffefärgad soffa, så att man kan spilla kaffe i den utan att det syns!" =)

Tyvärr honey, men nej du får nöja dig med grått, och lära dig att hälla kaffet i munnen!


Puss min ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback