Tankar

Jag tycker det är lite intressant, här istter jag och har världens panik över den text jag har till mitt exjobb, medan min handledare verkar tycka att den är topnotch redan i dagsläget. Allt jag gör verkar vara bra?! Varför pushar hon mig inte mer? Eller jag menar, okej att jag ska vara självgående, klart! Men jag vill väl ändå ha någon slags respons, lite att utveckla vidare? Jag vill ju bli bättre, inte nöja mig med att vara halvbra?

Sedan funderar jag på det här med jobb också.. Hur desperat kan man bli? Var går gränsen för vilket jobb man ska ta? Jag vill inte jobba i varken askim, bergsjön, biskopsgården eller frölunda, så varför känner jag mig så kräsen när jag bara söker de jobb jag tycker att jag vill jobba på!? Varför söka jobb man inte vill ha egentligen? Sounds stupid!

Nej får la skriva lite då, ska ju ha handledning snart.... Men frågan lyder, får jag det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback