Man måste börja med de små stenarna om man skall orka möblera om ett helt landskap!

Hello,
det är alltså dags att sova.
Det har jag hört flera gånger. Inte för att jag är sugen, utan snarare för att ja, "man måste gå upp imorgon också"!

Och då har jag väl ändå bestämt mig för att gå på museum. Kolla på lite dammiga prylar som någon använde eller gjorde för länge sen...

Usch, kanske dags att ta tag i livet och faktiskt göra något vettigt? Flytta? Börja plugga(igen)? Skaffa ett husdjur? Ut och resa?

Fuck this shit.

Well, om man ska snacka ackoplishments, så hag jar ju iallafall börjat beta av den där listan jag gjorde för nån vecka sen... Får köra en uppdatering på den i månadsskiftet eller nåt. Se om det tillkommit nåt nytt osv =) Känns bra faktiskt. Man måste börja med de små stenarna om man skall orka möblera om ett helt landskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback