Wazzup?

Wazzup?

Jag känner mig såhär lagom sleten i hela kroppen, funderar på om jag skall hmm hålla mig lugn eller chocka mig totalt? Lugn känns väl vettigast, men chocka roligast... Well, let´s see what happens!  Är i vilket fall som helst sunkigt sugen på en liten trip away, hitta på ngt bus och lämna stan. Kanske imon? Bara för en natt, hade vart härligt... Det finns en gata där alla kan mitt namn, jag ramlar dåliga gatan fram! Hur skönt hade det inte vart att gå på en okänd gata? möta främlingar?

Nej nu skall jag skala o trycka i mig ett tjugotal pistagenötter... Har inga naglar, så jag måste ta dom som redan är öppnade lite! Surt! Alt ringa hit någon med längre naglar än mig enbart för att skala dem åt mig? Det hade vart något.. Men men, det får nog vänta till nästa vecka.

Vi ses söt. Nu ska jag som sagt äta några av mina pistager... Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback