Peaches, mum and laundry.

Hej love,
idag är det alla mammors dag, du har väl inte glömt att uppskatta din kära moder idag?
Skynda dig och gör det annars!

Min dag är lite in the making...
Har precis tvättat veckans tvätt.
Hängt upp den på tork.
Vart och hämtat ut ett paket från posten.
Köpt persikor och mango, tänkte mig på en fruktsallad ikväll.
Träffat några föräldrar från jobbet och vart lite trevlig.
Väntar nu på att P kommer och hämtar lite saker.
Sen skall jag bege mig till Gråbo och träffa min kära mor och familj.
Alt. att jag åker dit på onsdag kväll. Det beror lite grann på hur dagen utvecklar sig.

Förmodligen kommer jag att prata med Jocke också, det har ju bivit lite av en tradition nu på sistone.

Men innan jag gör något annat så skall jag sätta i mig årets första persika.. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback