It´s raining men... Hallelujah!

Alloo,
Vet inte vad som hänt de senaste dagarna riktigt.
Men jag har inte kunnat uppdatera sidan i vilket fall.. Sjukt irriterande.
Försökte iofs bara igår =) Men ändå.. Då gick det inte!
Sen i söndags har följande hänt;
Det har regnat o regnat o regnat.. Och faktiskt har det regnat lite till.

Sjukt störande faktiskt, för kidsen bli himla leriga när det regnar. No shit Sherlock!
Hehe, de stod dessutom ett par glin i sandlådan o headbanga och lät som små grisar eller vad sjuttan de nu gjorde..
Så när jag frågade dem vad de höll på med, gissa vad svaret blev...;     "Vi är Lordi, ser du väl?!"
Jo, det borde jag ju sett såklart.. Helt uppenbart egentligen, men men... Särskilt när jag tatt med mig en skiva dit med just Lordi o "Zlatan-låten". Dom är ju helt galna i dom! O den där "älskade ängel" från Bert, kommer du ihåg? O min personliga favorit på skivan;   "jag ska ta min boll o gå till fotbollsplan". Grym!
Sedan kommer ju min lille gullunge o sjunger låten om mig då... "Botten Anna!" Hahaaa... " Dom sjunger om dig föken....; Hon heter Anna, Anna heter hon..." Den ungen kommer jag ju sakna alltså!
Jag vill ha en exakt kopia av han, så himla underbar unge! My god!

Är lite deppig dessutom, för jag kommer ju sluta jobba snart... för att antagligen plugga eller whateva,
men jag vill verkligen inte sluta, jag älskar det där stället!! På tal om dom, dom var här på planering i tisdags.... hehe.. Himla trevligt faktiskt, fick tillome sluta tidigt typ 4 för o hinna hem o fixa o dona lite, så runt halv 6 dök de opp.. Satt o fika o prata o planera sådär lagom lite som vi brukar göra på hembesök... De fastnade i soffan eller framför alla kort ja har oppe. Ganska trevlit att stället blev mer än godkänt iallafall =)
Tur att dom såg det nu innan nyår haft sin inverkan på lyan.. Tsss.. Jag litar inte på alla som kommer hit!
O så ska jag måla om sovrummet i mellandagarna med... Har slutligen bestämt mig för att det ska bli ett av mina 2 alternativ;
  • Tre bruna väggar, inte lika mörka som fondväggen i vardagsrummet, men ändå, som mjölkchoklad ungefär, och en klart "skogsgrön" fondvägg, den som vätter mot vardagsrummet (för er som vet!)
Eller
  • Tre bruna väggar, troligtvis samma nyans som den ovanför och en vit fondvägg, den väggen där dörren och mina vita garderober står...
Lampa


Tänkte även köpa mig den här lampan och sätta brevid min helfigursspegel som står vid  garderoben. Är inte tokförtjust i taklampor med sånt där hemskt vitt ljus, utan mer för myslampor som jag kan tända o ha vid olika tillfällen. Du vet vad jag menar va?

Respons tack?!


Själv tror jag nog det kan bli en hit faktiskt, såg nämligen en kudde med brunt o grönt vilket vad himla läckert, men samtidigt så kan nog det bruna "färga av sig" rätt snyggt på den vita...
Anyhow, nu har jag blå tapeter, som för övrigt är sjukt dåligt uppsatta, alla skarvar syns plus att det tydligen vart 5-kronors-stora hål i väggarna, där de spacklat och tapetserat över med samma tapet. Vilket tyvärr inte blev så bra som det var tänkt. Så renovering av sovrummet?! Ja tack!




Sedan är det något slags klieri på min mage som härjar. Inte bra detta? Särskilt inte när en unge är hemma för
Svinkoppor från Dagis.... uuuuh! Me not want! Vet inte ens vad det är, men det låter mindre lockande alltså!
Vår lille Jehovas vittne-kid kommer från och med idag att vara ledig hela julen, vilket känns rätt skönt, eftersom man nu får lov att tala om Julen, tex o allt annat som hör julen till.
Himla B det där föresten, bara för att föräldrarna väljer att tro en sak, skall det då drabba 34 andra barn och all personal så att vi måste anpassa vårt firande i december efter just detta barn, och se till att fira barnens födelsedagar osv när vi gett detta barn andra uppgifter under tiden?
Det känns ganska löjligt faktiskt.

132928-7
Har ni sett den här klänningen? Är den inte sjukt söt?
Jag har iallafall blivit kär.
Kommer ju tyvärr att jobba hela dagen imorgon, är sen på jobbet.
Så jag kommer inte få tag på den tyvärr.
Men GUD vad jag vill ha den! Lyllo dig som får den! Ska vi dela??? =)



Mer senare, dags o äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback