Jag har fixat en klänning!

Wihiii,
Gissa vem som köpt sig en nyårsklänning?!!
Japp, det var jag det! Oh himla gött faktiskt, eller egentligen är det inte ens en klänning, men men sjukt snygg i vilket fall! 
Om du är sugen så är det bara o svinga förbi lägenheten o fira in det nya året med oss!
Jag o Sara tänkte ha lite gött folk hemma på nyår ser du... hoppas hon inte bjuder in en massa skumt folk jag inte känner, för såna vill jag inte ha, helst vill jag ha mina egna, eller ja, helst vill jag att en annan ordnar en fest med alla mina vänner.. Så sjukt kul! Typ Överasknings-nyår. Hade vart otippat om inte annat.

Var för övrigt inne i staden Göteborg på en liten shoppingrunda idag, fick som sagt köpt min "klänning", lite klappar till mor o far, en SJUKT snygg ***** till Jasmine... Shhhh (hon har adressen till min blogg!), en kalender till mig själv, o lite annat smått o gott, känns rätt bra..
Nu har jag 1.5 personer kvar och eventuella restklappar, fall det är nån som inte fått tillräckligt =)
Kan bli intressant detta, förra året har jag för mig att jag var klar i himla god tid, let's hope it's the same this year. Frågan lyder dessutom om jag kanske skall köpa mig en julklapp till mig själv?! Jag vill ha Sony Ericsson k850i, den där som man "pluppar upp". Så himla fin! Jag har alltid velat ha en plupp-telefon, åtminståne sen jag fick veta att de fanns.
Är det inte så? Alla människor är lyckliga tills reklamen och lite annat talar om för oss att det vi har är inte bra nog, utan vi måste köpa nya grejor för att bli lyckliga. Gärna så dyrt som möjligt. För ju dyrare, desto bättre? Right?!

Såg för övrigt Marie Antoinette med Josefin häromdagen, underbar film. Me like very much. Fast vi hade en typ bakom oss som kanske inte hade hiss hela vägen opp om man säger så... Hehe... Varenda liten detalj såg han och skulle kommentera ett par minuter senare. De spelade "I want candy", då kläcker han kommentaren; "Dom spelar "I want candy" och så äter dom bakelser, gud vad konstigt att just den sången spelas nu.....!"
Men men, synd o klaga, hade jag vart blind så hade jag ju fått filmen berättad för mig. Och nu behövde jag ju inte tänka alltför mycket...hehe...
Oooh, tänk om man haft hennes möjligheter tilll shopping alltså, my god, det hade vart något det.
Nya klänningar o skor varje dag, och en egen frisör, och jaa... Jag borde nog vara född som prinsessa.

Sitter o glor på Idolfinalen nu.
Hoppas att Erik vinner, Snygg-Erik.... Markus har ju vart grym genom hela säsongen, men Erik har utvecklats mer, plus att han är ju sötare... Tjenna, jag har väl ögon?!

NU är det ju så va att det är sekunder kvar till dom talar om vem som vinner!
Sammanfattningsvis; Jag tror Markus vinner, Men jag vill att Erik vinner!

Dam dam di dam..... Nu kommer kuvertet!

FAN! Ja, han förtjänar det iallafall. Fast jag hoppades på den andre....
Det får la bli en sorgeperiod nu.
Så får jag köpa mig en klänning till imon så jag blir lite glad, eller ett par skor kanske =)
Hihi, mår redan bättre.....

Tjing bejjbi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback