Securitas!

Jag och Erika tog oss en tur på stan ikväll.
Vi möttes opp vid Drottningtorget o drog till Nivå efter en förfest på Diamond Dogs!
Vakten va så himla rolig när vi skulle in dessutom. Han räckte fram repet som mikrofon o intervjuade oss en liten snabbis innan vi fick gå in. Otippat, ganska trevligt och lite kul.
Trevliga vakter är ju det bästa som finns!
Men därinne var BARA killar, vilket kanske är kul ibland, men idag var det mest störande, eftersom det oftast inte är så himla kul o vara ute när det är 99,9 % killar! Ni pojkar kanske tycker om o känna er som djur i bur, men jag och Erika gör det så sannerligen inte!! Eller, jag menar, dom tittar ju en del, vilket är ganska trevligt. Men det kunde ju räckt med 80 % kanske.. Mötte faktiskt ett par tjejer, i garderobskön, detta skedde ungefär när vi var som mest inne på att prata skånska! Ehm?!! Och att prata skånska med Gôttebossk brytning, blir ganska fult.. Haha... och dom klurade la ut att vi inte var därifrån. Men men, vi drog med dom till Nivå

Anyhow efter mycket om om men så hamnade vi på Nivå, och om jag ska vara ärlig så var det inte mycket bätte där... Träffade ioförsig ett par tjejer på tjejtoan som var ganska trevliga, men jag vet intve vart dom försvann. Det var la sagt att eftersom en av dom två hade pojkvän skulle hon ragga åt sin vän? Så nu ville hon även ragga åt oss också.. Som om det skulle behövas, kan nog fixa den saken själv om jag är sugen på det... Men dom blev la kinkiga när vi flirtade med croupiern.... eller jag kanske ska säga jag...hehe.. Well, det är två som vet och du är inte en av dom =)
Himla trevlig faktiskt, fast jag tror nog det var Erika som flirta opp han, åt mig eller vad man ska säga. Står o snackar med honom vettu, o han nickar o ler, o hon pekar på mig o dom ler igen... Intressant?!

Sjukt kul ändå, massa gammalt Lerumspack! Men ändå helt okejj. Men det bästa var ju ändå när vi stod o vänta på vagnen hem.... För det första var det 50 min kvar, hur kul är den på en skala?? O sen så kom det ett par securitasvakter gåendes emot oss?? Lagom lustigt sådär mitt i natten!!
Men trot eller ej, så var dom faktiskt sjukt trevliga, även om dom fick för sig o fängsla mig i ett par minuter för att jag pratade för mycket! Men dom släppte mig innan dom han fänglsa mig.... *phew*
"Mamma ville ju ha mig hemma över jul..!" Hehe..
Sedan undrade vi , asså jag o Erika, hur man lättast fick skjuts hem... O de föreslog "taxi Göteborg", men eftersom Niklas (en av dom där vakterna ) bor precis vid mig, så hade vi sån himla tur att vi fick skjuts hem med honom.....
Så först stod jag o Erika med på deras "samlingsmöte" där dom gick igenom vad man skulle göra om "PK" hände, vad sjuttan det nu är!! O alla killarna (securitasvakterna alltså!!!) stod o småfnissade hela tiden! Sen fick vi iallafall hoppa in i "bagaget" på en skåpbil o sitta där med två snubbar, medan vi åkte till macken vid Ullevi, där de tog sin nattfika!
Snacka om att vi hade tur, som fick åka hem med han Niklas hela vägen hem till mig!!
My god!
Aldrig mer svarttaxi!
Jag skall ringa till Securitas i GBG o fråga om Niklas jobbbar  varje gång jag ska hem efter detta...
Vad jag har för mig i detta stadium mitt i natten är att han halvt om halvt lovade det serdu =)

Jag menar, vissa har tur o andra inte!!
Så från o med nu har jag o Erika, varsin privat-chaufför från Securitas!! Sug på den du!!!


Godnattt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback