Tacopaj! Det är kärlek det

Alo finally tillbaka...
Min dator fick lite lätt krupp under helgen, som yttrade sig på följande vis;
 Jag fick gärna logga in på msn, men om jag gjorde något annat på internet, så började hon tjura o tjura ännu mer, så hon startade en massa internetsidor som straff för att jag var dum..! Eller något åt det hållet. Men jag fick som tur var kontroll över henne o installera om na.
Så nu ska det gå bra att surfa igen =)  Wiiiee..

My god, gårdagen alltså, vaknade la först runt ja låt oss säga nioför enkelhetens skull, tyckte dock det var lite i tidigaste laget, så jag la mig för att sova en stund till, vaknar sedan upp o ser på klockan. Den visar sig då vara halv 3, Hallå eller? Men då kan man iallafall säga att jag var snabbt upp up sängen för o laga lite mat till mig, även kallat frukost. Vi var o handla i fredags ser du, så nu är hela kylen o frysen o skafferiet fyllt... Jag begriper då inte varför vi inte handlar oftare, men men... Nu har vi stuff iallafalla =)

O i lördags då.. Hmm först var jag barnvakt å Jasmine min lilla älskling, vi bakade pepparkakor faktiskt, o hjärtan till alla i familjen o garnerade dom så tjusigt så med vitt o rosa.... Haha, vissa blev la mer dränkta än andra i glasyr kan vi la sammanfatta det som =) Det blev inte så värst många faktiskt, för Tina o jag var lite sötsugna en dag, o när vi såg degen i kylen kunde vi inte riktigt stå emot utan tog en bit, o en bit till... o sedan har det väl rullat på....Tsss... så det var kanske halva degen kvar eller så =) Men ett par plåtar fick vi allt ihop ändå.. Ganska bra va? Mmmm, fast det är ju inte så smart o äta upp alla? Fast å andra sidan, det är ju det dom är till för?!

Åh riktigt sugen på tacopaj idag faktiskt, det var ett tag sen. Let's hope att Martina tycker om det med.. Tror inte vi ätit det hemma någon gång hmmm.. Det som är så smarrigt... Åååh jag längtar redan!! Wiiie!
Sedan på kvällen i lördags då... Skulle ju gått ut med Erik till o börja med o vi skulle vart hos Daniel, men de blidde inte så, iomed att jag var barnvakt åt Jasmine bland annat.. Mamma o Pappa var på bio, ser du.. Så dom hämtade opp henne efter 9 någon gång halv tio kanske klockan var i och för sig... Så började jag göra mig iordning, o tänkte att bli jag sugen går jag ut annars kan det vara.. O sugen blev jag.. Så fort jag lyssnar på vår; "Tipsy according to..." då blir jag toksugen på kalas alltså! Så sagt o gjort, försökte även få ut lilla Micki på stan, men han sura i soffan av någon anledning... Trött kanske? Förfesta med lite polers o drog in mot stan o mötte opp med Josefin o nåra av hennes jobbarkompisar.
Vi var på Bliss först, Olle jobbade dock inte, inte vad jag såg iallafall... Fast det var ju sjukt mycket folk så vi gick vidare till Lounge, men där upptäckte jag att man tydligen får röka ändå... Blä, fruktansvärt äckligt... Visst visst på terrassen visserligen men ändå, sjukt obehagligt! Var så himla nöjd när det blev rökförbud, och nu kom jag hem o stank apa i håret IGEN! Trodde de dagarna var över...
Invigde även mitt "linne" till nyår, me like mucho!


Anyway, jag orkar inte tänka mera nu, är hur hungrig som helst, och ska sätta degen till min paj.
Men om jag skulle få en liten food-kick sen o komma ihåg mera så kanske jag skriver ner det då, om jag finner det lämpligt. Lite censur måste jag ju få tillämpa på min egna sida.... Tssss.. =)



Haha ja just det!
Gissa vad som kom i ett brev på posten i fredags???
MITT LEG o VISAKORT!! 
Synd bara att jag spärrat kortet...Tsssss.....
Wiiiie!

Kram på dg honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback