Äntligen Söndag!

Det finns över 500 namngivna fobier.
En av de mer sällsynta är scolecifobi
som är den irrationella rädslan för maskar.

Tjo, då var det söndag igen! Helt jäkla underbart!
Jag känner mig faktiskt på topp, vilket inte är helt oväntat iofs ...
Tog mig in till City idag vid 13-tiden o kollade på juklappar.
Fick en kanon-idé förstår du, ta kort på grejen du vill ha, och sedan på prislappen.
Då ser du ju i vilken affär det är i o allting, helt perfekt.
Plus att nu är klappar till 3 i la famillia klara.
Mamma, Tina o Jasmine... Nu är det den svårare halvan kvar.... Grabbarna!
Ååååh så himla jobbigt... Jag vet aldrig vad jag ska köpa till pappa!
Han vill ju inte ha något!

Ett tips någon??

Köpte förutom lite klappar o grejor att slå in dom i och lite presenter till mig själv;
Linsvätska till mina färgade linser,.. Jag gillar de jag hade på mig idag SKARPT!
Ska nog skaffa sånna där månadslinser med... Kan va rätt gött o ha!
Sedan köpte jag mig ett halsband med svarta pärlor... Riktigt tjusigt!
Hmm.. ja vad köpte jag mer? En sminkpensel... hehe, så man kan måla på den gröna skuggan lite snyggare!

Jag känner mig riktigt lugn inför julen faktiskt! Det kommer nog gå bra iår med!
När är det första advent är? Nästa helg eller??
Hehe, jag kom o tänka på vårt adventsfirande i Málaga... Det var ju sjukt kul, dricka glögg o äta pepparkakor i kjol o linne....  Hehe, ganska söta bilder faktiskt!  I miss my girls!


Men på Nyår då jäklar!  Köpte för övrigt en vit penna idag, så korten kanske kommer snart.....hihi.. Designen är klar!

Adiós Flamingo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback