Förrvirrad fredag

Orka!
Jag fattar inte varför jag gör en massa grejjer egentligen?! Det är ju bara så otroligt korkat.
Igår tex. så var jag på en fest, i Gråbo, med sjukt mycket onyktra människor... Det var la skojj till en början o lyssna på pratet o hur det är med folk nu förtiden. Men efter ett tag, så längtar man hem.
Dom som bor kvar där man bott hela livet, är det ett liv? Jag menar, några på jobbet har bott på samma ställe hela sitt liv. Snacka om tragik! Jag är sjukt glad att jag flyttade när jag flyttade.. vilket datum man nu ska räkna egentligen?
Är det när jag bodde i mormors lya sommaren efter studenten? eller är det när jag åkte till Spanien en höst för att plugga spanska? Eller är det när jag flyttade till Sthm? Eller när jag flyttade till min lilla etta? Eller nu när jag flyttade hit med Tina,...?? Det är ju det första kontraktet med MITT namn på egentligen.
Jag menar inte o klaga på folk som vill bo i typ Stenkullen hela livet. Men det känns ju ganska tragiskt att aldrig pröva på något annat.
Jag menar okej, jag har väl rört på mig en del, och visst jag har vart virrig i mitt boende de senaste åren och fine det hade väl kanske vart mest logiskt o smart att skippa vissa grejjer helt. Men snälla lilla nån, Man vet ju inte vad som passar bäst för mig om jag inte vågar prova något annat.
Snackade med Mona på jobbet om det igår, hon började funderar på om hennes kids var lite för osjälvständiga jämfört med mig... Eftersom dom bor hemma bägge två. Men å andra sidan, killar brukar la bo hemma så länge som möjligt?? Det är la om deras kompisar börjar flytta eller om dom skaffar sig en seriös flickvän eller ngt som det kommer på tal.

Who cares?

Då åter till frågan vad som händer i afton... Var ju sagt bowling. Men jag har hört lite rykten nu, så jag vet inte om jag törs. Sedan vet jag ju att rykten inte alltid har en grund o att de antagligen inte är sanna...haha.. Men vad VET jag? Får se om Josefin hör av sig, annars så blir de nog en bra film o lite rödvin o softa hemma med tina?? Kan ju vara en liten hit faktiskt. Det är få människor som jag kan vara som jag är med tina med.... Jobbig mening det! Just de, hade ju sagt att ja skulle gifta mig innan idag... Damnit. okej, då får vi nog göra en omplanering, för den där jäkla läskiga spanjoren vill jag inte råka på igen... Föresten, om man häller en vätska från en liten liten liten flaska på handen o sniffar på det.... Knarkar man då?

Adiós Flamingo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback